fredag 15 februari 2013

Tandundersökning och dagar som springer iväg

Dagarna och veckorna springer förbi... Hästarna får sitt och de är pigga så det är kul. De fick sina tänder kollade av veterinären i onsdags och det var skönt att få det gjort. Marksman hade lite kanter som nu är fixade så jag borde väl ha ringt när jag började tänka på det men så är det väl nästan alltid. Han hade inga bettskador och var helt felfri i lanerna vilket var skönt att höra för mig eftersom det är jag som har ridit honom de senaste tolv åren. Han har dock inte blivit riden med bett under alla år eftersom jag red på repgrimma under många år, kanske för många med facit på hand. Well well senaste åren har jag ridit honom på hans Sprenger KK Ultra tredelade tränsbett som han går bra på.

Jag har hållit igång Marksman även om jag inte har hållit igång bloggen ;) hehe. Vi varvar mellan ridning med sadel eller barbacka på täcket när jag år lite lat. Men även lite lek On Line, tyvärr har den skottade lägdan snöat över så det är fullt med tung snö där :(

 
Jag älskar Marksmans många ansiktsuttryck, det här är ett i raden.. ;)

 
Katten tränar inför Beach 2013 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar