fredag 9 maj 2014

Fastnat på bild

Igår fastnade jag och Marksman på bild tack vare vår eminenta privatfotograf ;) Maria så då tänkte jag passa på och skaka lite liv i den här stackars övergivna bloggen. Vi drog iväg och red på en plätt med båda hästarna och var nog ute två timmar totalt. Det blåste småspik sin vana trogen men bortsett från det så var det en härlig tur med vätskekontroll i ån för hästarna.

Ha i åtanke att gubben är 22 pannor och ja vad det gäller mina ursäkter så verkar det som jag är orolig att han ska bli gråhårig eftersom jag tittar ner på halsen... hmmm. Jag längde stiglädren ett hål här i början på veckan och då blev det svårare med upprätningen har jag märkt. Handväskan verkar jag ha med mig när jag rider också... Jaja bara träna på. Film från den här dagen kanske kommer.




Här rider jag något slutaaktigt.... ;)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar