torsdag 1 mars 2012

Känslomässigt

Tänk att för ett år sedan började jag mitt nya liv genom att studera. Jag är så glad att jag tog beslutet när jag gjorde det och att det kunde växa fram fler förändringar och aktiva beslut i mitt liv under året som gått. Det viktigaste jag lärt mig är att sätta bollen i rullning och lita på förändringen även om det ser mörkt ut i övergångsperioden. Jag har lärt mig mycket om mig själv under årets lopp men jag vet att jag tog rätt beslut där för ett år sedan när jag var så nerkörd.

Ikväll tog jag och Marksman en liten tur i regnet och blåsten. Han är som balsam för själen <3 Jag är så tacksam för min älskade häst och ridturen lättade det som känns mindre roligt nu...


Foto: Lena R.

5 kommentarer:

  1. Ja tänk Frida, vad gjorde vi utan våra hästar? man kan vara heldeppig o helt slut på väg till stallet, men väl uppe på ryggen försvinner alla sorger o bekymmer för stunden. Man blir så oändligt tacksam över dessa fantastiska varelser.

    SvaraRadera
  2. Ja det är otroligt vilken kraft en ridtur i spöregn kan ge. Att min älskling var helt underbar och vi kantrade lite i underbar balans barbacka längs vägen där underlaget var som bäst... Love!

    SvaraRadera
  3. härlig bild i bannern : ) och härligt att ha en häst ;)

    SvaraRadera
  4. Tack Ulrika! Jag gillar också bilden. Hästarna <3

    SvaraRadera